Woensdag 16 december: De laatste werkdag in Beautiful Gate!

16 december 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De laatste werkdag in Beautiful Gate, dat betekend dat alle werkzaamheden afgerond moeten zijn voor ons vertrek.

Op de laatste dag werden de kinderen welke dinsdag ook aanwezig waren bij de voetbalkooi, uitgenodigd op onze locatie. Van ontbijt tot lunch hebben zij de dag doorgebracht bij ons. In de tussentijd hebben zij deelgenomen aan spellen welke verzorgd werden door een deel van onze studenten. De overige studenten hebben de muurschildering afgemaakt met alle helpende handen.

In de avond was het tijd voor de out-of-the-box opdracht van projectgroep Life Zone Soccer. Een spelquiz zoals Ik Hou Van Holland maar net een tikkeltje anders. De naam, I Love South-Africa, en de taal werden Engels. Elke ronde pakten wij, projectgroep Langa, de meeste punten. Wat een top team! Jammer genoeg, werd onze vrolijkheid verstoord door de laatste ronde.. Het gokken van procenten met betrekking tot verschillende stellingen.

We zullen met een gerust hart vertrekken aangezien op deze locatie ook alle werkzaamheden afgerond zijn.

Liefs voor de laatste keer uit Beautiful Gate!

1. Oma:
    17 december 2015
    kan niet meer zeggen dat ik heb genoten van ieder reisverhaal in een woord geweldig jullie zijn echte kanjers liefs oma xxx
  2. Jacqueline:
    17 december 2015
    Is t alweer voorbij was leuk om te lezen wat je allemaal mee hebt gemaakt xxx