Dinsdag 15 december: Laat die bal maar rollen

15 december 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De tweede dag in Beautiful Gate, tijd voor nieuwe taken, het deelnemen en organiseren van een voetbaltoernooi met de lokale bevolking. Een deel van de groep vertrok richting de voetbalkooi, een eindje verderop. Op deze locatie stond ons een voetbaltoernooi te wachten met als hoofdgroep de kinderen. Om goed te kunnen presteren namen wij als organisatie een ontbijt mee voor de kinderen. Ook werden er nieuwe schoenen meegenomen aangezien de meeste kinderen op blote voeten, een blote voet en een schoen of kapotte schoenen spelen. Het is bijna niet voor te stellen hoe dit mogelijk is..

Bij terugkomst op de locatie werden er nog de laatste verfkwasten voor de dag op de muur gezet. De muur is bijna af, nog eventjes geduld en dan mogen wij ook zeggen dat deze eindelijk afgerond is!

Liefs uit Beautiful Gate!

1. Jacqueline:
  4. Oma:
    topper topper topper
  5. Opa André:
    16 december 2015
    hallo "afrikaantje",wat een belefenis voor jou in die totaal andere wereld.We zijn benieuwd naar de muurschildering als deze klaar is .Ps. hebben jullie ook die grote (soort wilde marmotten)gezien boven op de Tafelberg? Verder nog veel plezier en beleving.Tot ziens.Opa.
  6. Jack:
    16 december 2015
    Goed bezig lieverd ! Echt toppie dat je dit allemaal kunt en mag doen, om zo ook een andere kijk op de wereld te krijgen.
    Dikke kus Oompie