Zaterdag 19 december: De wereld is prachtig!

19 december 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De laatste ochtend bij School of Hope werd afgesloten tijdens het ontbijt. Een goed ontbijt was wel nodig want Lion's Head stond op de planning. De langste klim hadden wij al afgerond bij de Tafelberg, aangezien Lion's Head een klim werd van een uur heen en een uur terug.
Het begin van de klim verliep weer moeizaam, precies zoals de eerdere ervaringen bij de Tafelberg. Maar gelukkig vonden onze benen hun draai en beklommen wij zonder slag of stoot Lion's Head. Wat was het weer een prachtig uitzicht! Vooral de wolken rondom de Tafelberg maakten het uitzicht adembenemend. Voor je het wist zag je geen stad of bergen meer, maar alleen een witte, dichte laag wolken. Iets wat bijna niet voor te stellen is en ook niet te beschrijven.

Na ons mooie avontuur bij Lion's Head verplaatsten wij ons weer richting het hostel, Never @ Home. Bij dit hostel hebben wij de eerste nacht in Kaapstad ook al doorgebracht.
In de middag hebben wij het centrum bezocht om vervolgens weer terug te keren voor het avondeten. Tijdens het avond eten kwam een van onze docenten met het voorstel om de zonsondergang te bekijken bij Sunset Hill. Daar zeggen de meeste studenten geen "Nee" tegen.

Twee taxi's brachten ons richting de locatie.
Wat een uitzicht! Ik kan er ontelbare woorden voor gebruiken om het uitzicht te beschrijven, maar dit is niet mogelijk. Wij hebben onze ogen uitgekeken! Wauw, wauw, wauw en nog eens wauw!
De manier waarop de wolken over de Tafelberg zweven, de zon verdwijnt in de zee en de stad blijft leven door middel van ontelbare lichtjes.. Onbeschrijfelijk!

Ik ga met een voldaan gevoel m'n oogjes sluiten en richting Dromenland.

Liefs vanuit Never @ Home!

1. Benjemin:
    19 december 2015
    Topper xx #makingmemories
  2. Peter en Jolanda:
    20 december 2015
    Prachtig schat, dat is werkelijk genieten. Van jouw verhalen en de foto's die we tot nu toe hebben gezien. Ook voor vandaag en morgen nog 2 hele mooie dagen!! Heel veel liefs pap en mam ❤️❤️
  3. Opa en oma:
    20 december 2015
    Hallo schat wat heb jij veel indrukken op gedaan.dit is een ervaring om nooit te vergeten.nog een nachtje slapen.nog fijne dagen veel liefs opa en oma.
  4. Oma:
    20 december 2015
    hallo mop geweldig hoe jij alles beschrijft net of we bij je zijn de foto's prachtig genieten maar liefs oma xxx