Zaterdag 5 maart 2016: Afscheid nemen bestaat niet

Halloooo lieve lezers,

Ten eerste.. Hartstikke bedankt voor de interesse in mijn reisblogs! Het was een plezier om elke dag weer een deel van mijn avontuur te mogen delen met jullie.

Waarom er opeens een nieuw reisverhaal online staat na ongeveer 2,5 maand? Het allerlaatste reisverhaal zal vandaag geplaatst worden. Afgelopen week zijn de officiële resultaten van mijn minor vastgelegd. Nou.... Voor jullie is natuurlijk de vraag: "Heeft Britt voldaan aan de criteria van haar minor of niet?". Met een trots gevoel mag ik met een gerust hartje zeggen dat de minor voldaan is!

Ik hoop jullie in de toekomst ooit nog eens te mogen plezieren met mijn reisavonturen. Vandaar dat ik geen afscheid van jullie neem maar afsluit met de woorden.. Tot 'schrijfs'!

Heel veel liefs van mij en nogmaals bedankt voor jullie interesse! X

1. Jacqueline:
    5 maart 2016
    T was ozo leuk om jouw avontuur mee te beleven via je blog en natuurlijk heb jij de benodigde punten behaald hartstikke goed gedaan
  2. Peter en Jolanda:
    Proficiat schat! ❤️❤️
  3. Oma:
    gefeliciteerd kanjer xxx
  4. Rachel:
    6 maart 2016
    Proficiat schat, het was een genot om jou verhalen te lezen
  5. Corry:
    6 maart 2016
    Hallo Britt
    Het was erg leuk om je te volgen op je reis
    Proficiat met je behaalde punten
    Groeten Corry en Har
  6. Jolanda:
    7 maart 2016
    Hoera gehaald, we hebben genoten van al jouw verhalen!! Liefs xxx
  7. Opa André:
    10 maart 2016
    Hallo Britt,elke dag uitkijkend naar je nieuwe reisverhalen was interessant om te volgen.
    Het leek wel of een journalist vanuit Afrika deze zelf beleefde verhalen aan ons dit verslaan,zo professioneel van opzet waren ze.Perfect.
    Misschien ooit nog eens zo'n avontuurlijke en leerzame reiservaring in de toekomst.
    Bedankt en proficiat, groet opa andré.