Vrijdag 18 december: De laatste loodjes

18 december 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

In de ochtend was het weer tijd om te ontwaken gedurende de werkzaamheden zoals de klimwand en muurschilderingen. Ons harde werken werd onderbroken met een heerlijke lunch in de buurt. In de middag hebben wij de werkzaamheden afgerond en mogen wij weer met trots zeggen dat wij een mooi resultaat bereikt hebben.

Onze keukenprinsen en -prinsessen hebben in de avond een heerlijke pasta maaltijd op tafel gezet, onze complimentjes!
Na afloop van het diner was het weer tijd voor een nieuwe out-of-the-box opdracht, Jongens tegen de meisjes. Een lachwekkende avond met de meest rare gebeurtenissen. Jammer genoeg hebben de dames met 2 puntjes verschil verloren van de mannen.. Baaaaalen..

Mijn excuses voor de kortere en minder spectaculaire blogs, dit hangt af van de projecten. Er staan nog een paar spraakmakende gebeurtenissen op de planning, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs vanuit School of Hope!

1. Peter en Jolanda:
    19 december 2015
    Hoi schat, jullie hebben weer flink gewerkt! Nog even een paar dagen genieten van het mooie Afrika! Heel veel liefs pap en mam ❤️❤️
  2. Oma:
    19 december 2015
    hoi mop weer hard gewerkt maar dan wel geboft met een heerlijk etentje wel verdiend geniet nog maar even tot gauw liefs oma