Donderdag 10 december: Welcome!

10 december 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Dag 3 van ons project is aangebroken. Voor de medestudenten uit de andere projectgroep is dit de laatste dag bij ons. Vanaf morgen zullen zij aan de slag gaan in Kensington, bij het project: Life Zone Soccer. Wij zullen vanaf zaterdag aansluiten bij dit project.

Vandaag stond het realiseren van het klimrek op het programma. Een grote groep heeft hard gewerkt om het klimrek te bouwen, verschillende werkzaamheden zoals cement maken, gaten graven, timmeren en zagen kwamen allemaal aan bod. Ieder had tijdens het bouwen van het klimrek een eigen taak welke uiteindelijk samen een mooi (en bijna af) eindresultaat opleverden.

Het overige deel van de studenten heeft de tuin van het weeshuis opgevrolijkt met een fleurige kleur, oranje, op de muren rondom de speeltuin. Ook is er een leuk ontwerp gemaakt welke nog gerealiseerd zal worden op de muren. Het ontwerp staat in het teken van de weeskinderen en de 'mama' van het weeshuis. Via deze manier willen wij hen laten zien dat dit hun thuis is en dat zij speciaal zijn!

Zoals er al eerder geschreven werd, een van de projectgroepen zal ons vandaag verlaten, jammerrrr! Maar niet getreurd want... Zij zullen ruilen met een andere projectgroep!
Bij aankomst hebben wij een presentatie van Tony bijgewoond over de wijk, Langa. Tijdens het gezamenlijke diner hebben wij braai gegeten om vervolgens met gevulde buikjes richting de nieuwe gastgezinnen te vertrekken.

Liefs uit Langa!

1. Corry:
    Hoi Britt
    Dat is wel een mooi project waar jullie aan werken
    Veel succes
    Corry
  2. Peter en Jolanda:
    10 december 2015
    Hoi schat, dit zijn weer hele mooie momenten voor jullie om mee te maken en straks die blije gezichtjes als alles klaar is. Liefs pap en mam ❤️❤️
  3. Oma:
    10 december 2015
    hallo mop jullie gaan als een trein straks willen ze jullie daar niet meer kwijt geweldig voor de kids groet ze maar liefs omaxxx
  4. Opa en oma:
    11 december 2015
    Hallo schat zoals wij gezien hebben zijn jullie flink bezig geweest wat zullen de kindjes blij zijn veel liefs opa en oma