Zaterdag 5 december: Ready for take-off

5 december 2015 - Amsterdam, Nederland

Is mijn besef er op dit moment wel? Nee, nog steeds niet. Het idee dat m'n reis richting Zuid-Afrika bijna voor de deur staat lijkt bijna onwerkelijk.

Ook al is het liedje "We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!" aan de orde. Bijna? Jaaahaaaa, wij zijn bezig aan onze rit naar Schiphol. Om 15:00 is het dan eindelijk zo ver, alle studenten en begeleiders verzamelen zich bij Schiphol Plaza. De tijd om ons enthousiasme te delen en tot het besef te komen waar wij aan beginnen.

Want om 17:10 zetten wij onze eerste stappen in het vliegtuig en om 18:10 de eerste 'vleugels' in de lucht richting Istanbul. Waar ons een tussenstop van vier uur te wachten staat. Maaarrrrr niet getreurd in plaats van pakjesavond met onze families vieren wij het met de aanwezige studenten en begeleiders.

Na een tussenstop gevuld met lachen, gieren en brullen, komt de focus weer tot orde. De focus van ons avontuur: Kaapstad in Zuid-Afrika.

1. Linda:
    5 december 2015
    Goede reis
  2. Monique:
    5 december 2015
    Hoi Britt, wij wensen jou een hele goede reis en een fantastische en leerzame ervaring toe. Geniet ervan meissie !!! Groetjes van de Boompjes uit het koude Klimmen xxx